strategie & werkwijze

1.png
Stap 1
Uw Doelen
REBOMEDIA ziet dit als de kern van een digitale strategie . Of dit nu verkoop / naamsbekendheid / betrokkenheid is, ik zorg ervoor dat er een duidelijke strategie wordt gedefinieerd die direct verband heeft met uw (zakelijke) doelstellingen. Hebt u, of werkt u met een merk? Welke platforms worden er gebruikt? Hoe bent u van plan om sociale media te gebruiken? Welke vormen van promotie gaat u gebruiken? Vanuit deze visie stel ik een op maat gemaakt plan op.
Stap 1
stap 2
Conceptfase
In deze fase wordt er een website ontwikkeld met als doel om goed te kijken naar de lay-out en haalbaarheid van de wensen. In deze fase staan inhoud en vormgeving nog ter discussie. Alleen u heeft op dit moment toegang tot de website.

Er wordt er gekeken naar een mogelijke invoering van een huisstijl, of de huidige huisstijl wordt verwerkt in het webdesign. Het ontwerpen van een logo behoort in deze fase ook tot de mogelijkheden.

De website wordt 'responsive' gebouwd, wat betekent dat het scherm waarop de website wordt getoond lijdend is voor de vorm. De site moet op alle soorten schermen goed te bekijken zijn. Wijzigingen aan de lay-out en vorm zijn nu nog mogelijk en er wordt net zolang gewerkt totdat iedereen tevreden is.
stap 2
Stap 3
Sociale media & Marketing
Het opzetten van een website is slechts het begin van een ‘online aanwezigheid’. Samen wordt er gekeken naar de inzet van sociale media en eventuele andere manieren van promotie.

Hoe meet je succes ? Door de site actief te volgen via bijvoorbeeld Google Anaylitics kan er een actieve aansluiting plaatsvinden met de bezoeker van de website.
Stap 3
Stap 4
Afrondende fase
Het ontwerp (lay-out en kleurstelling) wordt vastgelegd en de inhoud wordt afgewerkt. Kleine tekstuele wijzigingen zijn nog mogelijk. De vorm van de website wordt vanaf dit punt niet meer (kosteloos) aangepast. Vanaf dit punt wordt de website ook zoekmachine-vriendelijk gemaakt.

REBOMEDIA heeft de mogelijkheid om uw website te hosten. Hiervoor wordt een pakket samengesteld dat aansluit bij de wensen van de klant. De website is in principe klaar voor oplevering. Er wordt de tijd genomen om de website goed te testen. Hierbij wordt gekeken of alle responsive onderdelen goed reageren op verschillende formaten scherm.
Stap 4
Stap 5
Oplevering
De website gaat live, de website wordt overgedragen aan de klant. REBOMEDIA kan op verschillende manieren betrokken blijven bij het onderhouden van de website. Hierover worden duidelijke afspraken gemaakt.
Stap 5